شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

در هفته های پایانی لیگ برتر فوتبال؛ بازی گل گهر سیرجان و پرسپولیس تهران به میزبانی تیم گل گهر در خانه با نتیجه مساوی به پایان رسید.

به گزارش پیام اردیبهشت؛ گل گهر که بازی خود را با حرکت اخلاق مدارانه و استقبال بی نظیر از تیم پرسپولیس آغاز کرده و با هدایت این تیم از تونل قهرمانی رسم مهمان نوازی را به خوبی به جای آورده بود؛ دقایق ابتدایی بازی را با شروعی طوفانی پشت سر گذاشت که نتیجه این شروع طوفانی به ثمر رساندن دو گل بود. گل های نیمه اول تیم گل گهر را ابراهیمی در دقیقه ۲۱ و موسوی در دقیقه ۳۹ به ثمر رساندند تا تیم میزبان با برد شیرین ۲ بر صفر نیمه اول را به پایان برساند؛ اما این برد شیرین و راحت شدن خیال تیم گل گهر سیرجان از تثبیت حضور خود در لیگ برتر سبب شد این تیم در نیمه دوم بازی را با جدیت کمتری نسبت به نیمه اول دنبال کند تا آنجا که تیم پرسپولیس از فرصت استفاده کرده و بازی باخته را با به ثمر رساندن دو گل به تساوی بکشاند. علیپور در دقیقه ۴۹ و نوراللهی در دقیقه ۷۰ دو گل برای پرسپولیس به ثمر رساندند و درست در دقایقی که گل گهر به تساوی رضایت داده بود پرسپولیس با گل ترابی از روی نقطه پنالتی نفس میزبان را در سینه حبس و امید کسب یک امتیاز او را نا امید کرد. اما گل گهری ها که خیال باخت نداشتند با بازی درخشان خود در دقایق پایانی و حمله های متعدد بر روی دروازه میهمان؛ در دقیقه ۹۶ با ضربه ابراهیمی به گل سوم دست یافتند تا سایه باخت را از سر خود دور نمایند. با این حساب سه امتیازی که می توانست جایگاه تیم گل گهر را در لیگ برتر تثبیت نماید به طور مساوی بین تیم میهمان و میزبان تقسیم شود و این دغدغه دوباره به سراغ گل گهر بیاید که برای تثبیت حضور خود در لیگ برتر نیاز به کسب سه امتیاز بازی بعدی خواهد داشت.

در این دیدار، بازی جذاب و پر هیجانی از دو تیم را شاهد بودیم که اگر با دقت بیشتری از سوی تیم گل گهر همراه می بود این تیم می‌توانست نتیجه درخشان نیمه اول را تا پایان نیمه دوم حفظ کرده و میهمان خود را با شکست راهی تهران نماید.

 

عکس: موسوی

 

@payameordibehesht

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group