سه شنبه 4 ارديبهشت 1403 | Tuesday 23 April 2024

اعتیاد تلخ

 

گوشی از دست من نمی‌افتد

چشم‌ها خسته و سرم گیج است

 

روز و شب را نمی‌شناسم؛ وای

حال من خوب نیست، بیمارم

 

بچه‌ها، خانه، زندگی مانده!

شام شب، ظرف، جاروی منزل

 

خسته از پرسه‌های بیهوده

همه اینترنتی شده کارم!

 

باید این گوشی مزخرف را

بگذارم کنار و برخیزم

خورد و خوابم شده است اینترنت

این چه وضعیتی است من دارم؟!

 

فضه پورمختار

وقتی یک کتابفروشی به دلایلی فراتر از خرید کتاب، جمعیتی را به خود جذب می‌کند، مطمئنا جایی است که باید از آن دیدن کنید. این فروشگاه زیبا و شگفت‌انگیز در کوالالامپور واقع شده است.

 

به نقل از وبسایت کلوک، «تسوتایا بوکیت جلیل» در مالزی، زیباترین کتابفروشی جنوب شرقی آسیا است. این کتابفروشی که «زیباترین کتابفروشی ژاپن» نامیده می‌شود، یک فروشگاه زنجیره‌ای محبوب و مشهور ژاپنی با بیش از ۱۴۰۰ شعبه رویایی در ژاپن، چین و تایوان است و به تازگی نخستین فروشگاه آسیای جنوب شرقی آن در منطقه بوکیت جلیل افتتاح شده است.

افراد زیادی عکس‌هایی از کتابفروشی‌های زیبای Tsutaya Books در سراسر جهان به‌عنوان مرجع ارسال کرده‌اند، اما نکته مهمی که باید به آن توجه کرد این است که هر فروشگاه کتاب Tsutaya ویژگی متمایز خود را دارد؛ زیرا این نشان تجاری شناخته شده‌ای است که مفاهیم منحصر به فرد مربوط به منطقه خود را ارائه می‌کند؛ در واقع هیچ‌یک از فروشگاه‌های آن شبیه به هم نیست.

 

از کتاب‌فروشی تسوتایا در بوکیت جلیل چه انتظاری باید داشت؟

 

کتابفروشی تسوتایا با مساحت ۳۱۰۰۰ فوت مربع در منطقه بوکیت جلیل نه‌تنها حاوی قفسه‌های پر از کتاب است، بلکه دارای یک کافه دنج و بخش‌هایی است که می‌توانید در آن کالاهای تخصصی خرید کنید. همچنین دارای محلی برای مطالعه راحت و مکان‌هایی مناسب خانواده‌ها را در خود جای می‌دهد. در کنار آن قفسه‌های کتاب برای کودکان و همچنین زمین بازی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است.

 

درباره زیباترین شعبه کتاب‌فروشی ژاپن‌ها در کوالالامپور چه می‌دانید؟

 

اگر نمی‌دانید از این فروشگاه چه چیزهایی می‌توانید خریداری کنید، فهرستی مفید گردآوری کرده‌ایم تا بدانید وقتی به آنجا سر می‌زنید چه چیزی انتظار شما را می‌کشد.

 

۱. البته کتاب!

شکی در این قضیه نیست، اما آیا می‌دانستید که فروشگاه کتاب تسوتایا به دلیل اینکه مطالب ادبی زیادی را در یک محل جای داده است، شهرت دارد؟ طبق اطلاعاتی که در اینستاگرام این کتابفروشی وجود دارد، می‌توانید انتظار بیش از ۱۶۵ هزار عنوان کتاب را در فروشگاه تسوتایا در بوکیت جلیل داشته باشید! هر یک از فروشگاه‌های کتاب تسوتایا با تیمی از متخصصان اداره می‌شود که برای ارائه توصیه‌های شخصی بر اساس تجربه و ترجیحات شما آموزش دیده‌اند. کتاب‌های موجود در Tsutaya همچنین بر اساس موضوعات سبک زندگی برای کشف و مرور آسان دسته‌بندی می‌شوند و به زبان‌های بسیاری ازجمله مالایی و لهجه‌های چینی در دسترس خواهند بود.

 

درباره زیباترین شعبه کتاب‌فروشی ژاپن‌ها در کوالالامپور چه می‌دانید؟

 

۲. لوازم‌التحریر و اقلام صنایع دستی زیبا

 

از روان‌نویس‌های باکیفیت گرفته تا دفترهای وارداتی و برچسب‌های جذاب در این فروشگاه وجود دارد. کسانی که عاشق لوازم‌التحریر هستند و به هنر و صنایع دستی علاقه دارند می‌توانند ساعت‌ها در این کتابفروشی گشت و گذار کنند؛ علاوه بر اینکه چیزی برای خود تهیه می‌کنید به راحتی می‌توانید هدایای منحصر به فردی تهیه کنید که کمتر در جای دیگر پیدا می‌کنید. این کتابفروشی به داشتن پیشخوانی برای خدمات بسته‌بندی هدیه معروف است و مناسب‌ترین فروشگاه برای خرید در لحظه آخر است!

 

درباره زیباترین شعبه کتاب‌فروشی ژاپن‌ها در کوالالامپور چه می‌دانید؟

 

 

۳. لوازم تزئینی خانه

 

وسایل تزئینی داخلی، عطرها و وسایل آشپزخانه را در یک کتابفروشی تصور کنید! تسوتایا تلاش می‌کند تا فضایی برای پرورش فرهنگ و سبک زندگی باشد، بنابراین می‌توانید موارد منحصر به فرد مربوط به سبک زندگی را نیز در اینجا به نمایش بگذارید. ما کمی در رسانه‌های اجتماعی فروشگاه‌های Tsutaya در ژاپن جستجو کردیم و متوجه شدیم که آن‌ها همه‌چیز از تخم مرغ گرفته تا ادویه‌جات، عینک آفتابی، لیوان، مجسمه، جوراب و انواع تزئینات خانه را می‌فروشند! اگر به بخش کودکان بروید، حتماً اسباب‌بازی‌ها و بازی‌های رومیزی را نیز خواهید دید.

 

 

درباره زیباترین شعبه کتاب‌فروشی ژاپن‌ها در کوالالامپور چه می‌دانید؟

 

۴. قهوه، نوشیدنی و کیک

 

پاهای خود را در کافه دنج و مدرن ژاپنی که در قلب کتابفروشی قرار دارد، استراحت دهید که با حال و هوای مدیتیشن و مراقبه، صندلی‌های راحت و عطر قهوه همراه است. برخی از شعبه‌های کتابفروشی تسوتایا در ژاپن حتی با رستوران‌هایی با تم خاص و شیک و همچنین همراه با بخش‌های نمایشگاه‌های هنری ارائه می‌شوند که برای استراحت پس از قدم زدن در میان قفسه‌های کتاب مناسب است.

آگهی مناقصه اجرای کابل کشی به کارخانه آهک توسط شرکت توسعه آهن و فولاد گل گهر

در همایش صد شرکت برتر ایران عنوان شد:

شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر در جمع شرکت‌های برتر ایران

 

بیست‌وششمین همایش معرفی شرکت‌های برتر ایران (IMI-100) صبح امروز با حضور وزیر صمت، وزیر اقتصاد و دارایی، برخی مقامات کشوری و مدیران عامل شرکت های بزرگ کشور در مرکز همایش‌های بین‌المللی صداوسیما برگزار شد.

 

در این رویداد ملی و ارزیابی سازمان مدیریت صنعتی ایران مربوط به سال ۱۴۰۱ با عنوان معرفی صد شرکت برتر ایران، شرکت توسعه آهن و فولاد گل‌گهر توانست در گروه شرکت های فلزات آهنی رتبه ۸ کشور را کسب کند و در بین پنجاه شرکت برتر کشور قرار گیرد.

مستند کوتاه "جهاد در مسیر خودکفایی" ویژه‌ی معرفیِ دستاوردهای *شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر* در عرصه اقتصادی کشور و در حوزه‌‌های اقتصاد دانش‌بنیان، بومی‌سازی و تکمیل زنجیره فولاد

 

تهیه و پخش: شبکه یک سیما

 

 

*درآمد ‌عملیاتی* شرکت معدنی‌و‌صنعتی گل‌گهر (نماد: *کگل*) در دوره یازده ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با *۶۶ درصد* افزایش نسبت به دوره مشابه سال قبل، به ۵۸۵ هزار میلیارد ریال رسید.

 

لازم به ذکر است؛ حجم تولید محصولات در شرکت گل‌گهر نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۱۶ درصد افزایش یافته است که این موضوع نشان‌دهنده استمرار رشد این شرکت در حوزه‌های مدیریت تولید و مدیریت فروش می‌باشد.

استمرار افزایش درآمد عملیاتی شرکت معدنی‌وصنعتی گل‌گهر

 

*درآمد ‌عملیاتی* شرکت معدنی و صنعتی گل‌گهر (نماد: *کگل*) در دوره ده ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ با "۷۱ درصد" افزایش نسبت به دوره مشابه سال قبل، به ۵۳۴ هزار میلیارد ریال رسید.

 

گفتنی است‌؛ حجم تولید محصولات در شرکت گل‌گهر نسبت به دوره مشابه سال قبل، ۱۱ درصد افزایش یافته است که این موضوع نشان دهنده روند رو به رشد این شرکت در حوزه‌های مدیریت تولید و مدیریت فروش می‌باشد.

دعوت شهرداری سیرجان جهت شرکت در نمایشگاه صنایع دستی نوروز

فراخوان برگزاری نمایشگاه تخم مرغ و گنجشک های رنگی

فراخوان برگزاری نمایشگاه سفره های هفت سین توسط شهرداری سیرجان

 

جهت اطلاعات بیشتر با شماره ۰۳۴۴۲۳۳۶۲۰۲ تماس حاصل نمایید.

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group