شنبه 1 ارديبهشت 1403 | Saturday 20 April 2024

نشست خبری مدیرعامل، مدیر، سرمربی و کاپیتان تیم فوتسال گهرزمین با اصحاب رسانه و ورزشی نویسان شهرستان سیرجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری پیام اردیبهشت؛ مهدوی مدیرعامل این باشگاه در صحبت با اصحاب رسانه، نقد را یکی از راه های رشد عنوان کرد و گفت: از کلیه ورزشی نویسان سیرجان تقاضا می‌کنیم اگر انتقادی از عملکرد باشگاه وجود دارد آن را به صورت سازنده به ما منتقل کنند تا بتوانیم پاسخگو باشیم چرا که نقد و توجه به آن می تواند یکی از راه های رشد باشد. وی افزود: امروزه مجموعه گهرزمین به یک باشگاه رسمی تبدیل شده که در مجامع فوتبالی از آن به عنوان یک تیم قدرتمند که همواره به دنبال بازیکنان قوی است یاد می شود. باشگاه گهرزمین به خوبی در حوزه حرفه ای در حال فعالیت است و در حال توسعه مراکز ورزشی خود می باشد و در همین راستا یک استخر و مجموعه بدنسازی تخصصی راه اندازی کرده و به دنبال این است که یک مجموعه ورزشی بزرگ داشته باشد. مهدوی خاطرنشان کرد: ویترین ورزش حرفه‌ای، تشکیل تیم قوی است که امروز گهرزمین به آن رسیده و این وظیفه ماست در قبال شهرستان. امیدوارم با تلاش هایی که دارد صورت می‌گیرد اتفاقات خوبی برای مجموعه فوتسال سیرجان بیفتد به نحوی که هیچ مدیری نتواند فوتسال را از گهرزمین سیرجان بگیرد.

وحید حدیدی مدیر تیم گهر زمین نیز در بخشی از سخنان خود گفت: برخی از مشکلاتی که سال گذشته بر سر راه این تیم بود را آنالیز و برطرف کردیم و با در نظر گرفتن تجهیزات و امکانات مناسب سعی در بهبود وضعیت کمی و کیفی تیم داریم. وی افزود: امسال با رویکرد جدید باشگاه وارد حوزه های مهمی شده. معتقدم سال گذشته به بومی ها در تیم فرصت داده شد و امسال نیز شروع به تست‌گیری از کلیه استعدادهای سیرجان و حتی استان در فوتسال نمودیم و یک لیست از استعدادها تهیه شد. رویکرد ما امسال، حرفه‌ای شدن است که یک پروسه طولانی و هزینه‌بر است و رسیدن به آن تنها از طریق توجه به جزئیات محقق خواهد شد.

حدیدی خاطرنشان کرد: تیم را بر اساس حرفه‌ای‌گری تشکیل دادیم و بزرگترین مربی های فوتسال را برای آن انتخاب کردیم. امیدوارم بتوانیم به هدف اصلی خود برسیم. از کلیه اصحاب رسانه و ورزشی نویسان سیرجان نیز می خواهم که در این راه همراه ما باشند.

افضلی سرمربی تیم فوتسال گهرزمین خود را عضوی از مردم سیرجان دانست و گفت: من خود را سیرجانی می دانم و برای سرافرازی آن تلاش می‌کنم. با شناختی که از تیم گهرزمین سیرجان داشتم و سابقه خوبی که داشت؛ پیشنهاد سرمربیگری این تیم را پذیرفتم. سیرجان رسانه‌های خیلی قوی و خوبی دارد. چنین چیزی در اصفهان به چشم نمی آید. از شما می‌خواهم همراه تیم باشید. نقد سازنده کنید.‌ نقد پیشرفت می آورد. افضلی با اشاره به پتانسیل های خوبی که در حوزه فوتسال در سیرجان وجود دارد افزود: پتانسیل استان کرمان در فوتسال خیلی زیاد است اما زمان می برد پرورش این استعدادها. هدف ما این است که اسم گهرزمین به عنوان یک تیم صعود کننده در همه جا عنوان شود. امسال شرایط سختی پیش رو داریم و باید بگویم که الان توان بومی‌گرایی برای صعود به لیگ برتر در سیرجان وجود ندارد اما می‌توانیم برای چند سال آینده برنامه‌ریزی کنیم. سیرجان در حوزه فوتسال توانمندی‌های خوبی دارد و در سال‌های آینده حرف‌های زیادی در سطح کشوری برای گفتن خواهد داشت.

در ادامه برنامه انتصاب‌های جدید باشگاه گهرزمین نیز معرفی شدند. در این راستا قاسم شهسواری به عنوان مشاور رسانه‌ای مدیرعامل باشگاه؛ وحید حدیدی به عنوان مدیر تیم؛ مسلم عوض نژاد به عنوان مدیر رسانه ای تیم و داوود فرزامی فر به عنوان عضو کمیته فنی تیم معرفی شدند. همچنین در پایان مراسم از ورزشی نویسان حاضر در جلسه تجلیل به عمل آمد.

 

@payameordibehesht

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group