پنجشنبه 30 فروردين 1403 | Thursday 18 April 2024

رکوردی جدید از کرونا در سیرجان/بار دیگر ظرفیت تخت های کرونایی در سیرجان امروز تکمیل شد/اقدام عاجل برای افزایش تخت‌های کرونای سیرجان



🔺معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان گفت: ظرفیت تخت‌های اختصاص یافته به بیماران کرونا در دو بیمارستان سیرجان امروز تکمیل شد و در حال اقدام عاجل برای افزایش ۴۰ تخت جهت بستری بیماران جدید کرونا هستیم.

دکتر غلامرضا جهانشاهی افزود: امروز ۸۵ تخت بیمارستانی از بخش های اختصاص یافته به این بیماران در دو بیمارستان امام رضا(ع) و دکتر غرضی سیرجان اشغال شدند و از این تعداد، ۵۰ بیمار قطعی کرونا و ۳۵ بیمار مشکوک در حال حاضر بستری هستند و این آمار بستری قطعی از ابتدای شیوع کرونا در سیرجان بی سابقه بوده است.

وی با اظهار نگرانی از افزایش مبتلایان به کرونا در طی روزهای اخیر در سیرجان و مواجهه احتمالی با موج جدید کرونا در این شهرستان تاکید کرد: در نشستی اضطراری، تصمیم گرفته شد در اقدامی عاجل بخش‌های دیگری از بیمارستان امام رضا ع در حدود ۴۰ تخت دیگر به بیماران کرونا اختصاص یابد تا خدمات رسانی به این بیماران کماکان انجام شود.

دکتر جهانشاهی ادامه داد: عادی‌انگاری در جامعه و کاهش توجه به ماسک زدن، اصول بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی نسبت به شیوع بیماری کرونا در سیرجان، آفتی است که موجب افزایش مبتلایان به این بیماری شده است.

معاون درمان دانشکده علوم پزشکی سیرجان از مردم خواست تا با رعایت دستورالعمل های بهداشتی، زدن مرتب ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی حافظ خود، خانواده، همشهریان و عزیزان خود باشند.


 

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group