چهارشنبه 5 ارديبهشت 1403 | Wednesday 24 April 2024

 

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان دومین سال متوالی حضور خود در لیگ برتر فوتبال را در حالی تجربه می‌کند که برای درخشیدن در این لیگ تمام توان خود را به کار گرفته است.


به گزارش پایگاه خبری پیام اردیبهشت؛ در سه هفته اول شروع لیگ برتر؛ گل گهر سیرجان توانست با یک بازی منسجم و حرفه ای صدر جدول را از آن خود کند. بررسی و آنالیز این تیم نشان می‌دهد گل‌گهر در حال تبدیل شدن به یک تیم حرفه‌ای است؛ هم از نظر انتخاب سرمربی و هم یارگیری خوب، تمرینات و آماده سازی های منظم این تیم از جمله اردوی کیش و مسابقات تدارکاتی که باعث شده بازیکنان تیم گل گهر در شرایط روحی و بدنی بسیار خوبی قرار گرفته و بازی‌های خوبی را از خود نشان دهند. این امر بیانگر تشکیل یک تیم منسجم و یکدست است که با سرمربیگری امیر قلعه‌نویی و خریدهای خوبی که در این لیگ داشته به قصد اجرای بازی های حرفه‌ای همچنان رو به جلو حرکت می کند.
اما نکته جالبی که در تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان وجود دارد این است که در کنار بازی خوبی که از این تیم شاهد هستیم؛ در مجموعه کلی تیم گل گهر می‌توانیم رفتار حرفه‌ای را به وفور ببینیم. به نوعی که در میزبانی های این تیم یک احترام ویژه به چشم می خورد. چنانکه تمامی تیم‌هایی که به سیرجان می‌آیند از میزبانی خوب گل‌گهر تشکر می‌کنند. مثل استقبال خوبی که از جواد نکونام سرمربی تیم فولاد انجام شد؛ در بازی مقابل تیم فولاد یک رفتار فیرپلی هم از تیم گل گهر شاهد هستیم. با وجودی که دو تیم بازی پرتنشی را پشت سر گذاشتند اما بازیکنان تیم گل گهر در لحظه آخر از زدن ضربه ای که حق آن ها بود صرف‌نظر می‌کنند و توپ را به بیرون پرتاب می‌کنند. این حرکت آنقدر جوانمردانه است که هاشمی نسب مربی تیم فولاد در نشست خبری بعد از بازی از رفتار جوانمردانه تیم گل گهر تشکر می‌کند و این نشان‌دهنده یک انسجام و آرامش درونی است که بازیکنان دست به انجام رفتارهای حرفه‌ای بزنند و می توان آن را یکی از مولفه‌های حرفه‌ای گری در نظر گرفت.
همچنین تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان یاد هوادار خود مرحوم قرائی را پیش از بازی فولاد گرامی می دارد که خود نشان دهنده اخلاق حرفه‌ای این تیم است.
اما حالا که انتظارات هواداران از تیم گل گهر بالا رفته این تیم در بازی‌های هفته ۵ و ۶ دو باخت پیاپی را تجربه می‌کند که البته دور از انتظار نیست و می‌توان به آن با دیده اغماض نگریست. چرا که تیم گل گهر دوباره به شرایط قبل برمی‌گردد و در هفته هفتم در مقابل بازی با تیم شهر خودرو مشهد با کسب یک پیروزی و در مجموع ۱۳ امتیاز دوباره صدر جدول را از آن خود می‌کند و این نشان می دهد تیم فوتبال گل‌گهر برای درخشش خوب در این لیگ به اندازه کافی انگیزه دارد.
تنها نقدی که می توان به عملکرد تیم فوتبال گل گهر وارد کرد حضور دائمی این تیم در تهران است و بازی هایی که در سیرجان انجام می دهد. این خواسته به حق هواداران و مردم سیرجان است که تیم‌شان را در شهر خود داشته باشند. امید است همانطور که مسئولان تیم گل گهر برای بازی‌های حرفه‌ای و منسجم به دقت برنامه‌ریزی می‌کنند؛ به دنبال فراهم نمودن زیرساخت‌های لازم برای سکونت تیم فوتبال گل گهر در سیرجان هم باشند تا خواسته به حق مردم سیرجان را برآورده نمایند.

@payam_ordibehesht
.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group