سه شنبه 28 فروردين 1403 | Tuesday 16 April 2024

دادستان سیرجان از پلمب هشت واحد صنفی به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی در سیرجان خبر داد.

به گزارش پیام اردیبهشت، محسن نیک ورز صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اختصاص شعبه ویژه جهت رسیدگی به پرونده‌های تهدید علیه بهداشت عمومی در دادسرای سیرجان بیان داشت: به دلیل عدم توجه به تذکرات ستاد کرونا در مرحله دوم و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی هشت واحد صنفی متخلف در سیرجان با دستور دادستانی پلمب شدند.

وی با بیان اینکه صاحبان این هشت صنف به اتهام تهدید علیه بهداشت عمومی تحت تعقیب گرفته‌اند، افزود: سلامت جامعه خط قرمز دستگاه قضائی است.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان سیرجان گفت: با توجه به شدت گیری شیوع کرونا تیم ویژه بازرسی با هدف نظارت بر روند اجرای دستورالعمل‌های ستاد مقابله با کرونا با حضور فرماندار، دادستان و سایر دستگاه‌های مربوطه تشکیل و مقرر شد از سطح شهر بازدیدهایی داشته باشند.

نیک ورز بیان کرد: در جهت رصد و پایش نحوه اجرای مصوبات ستاد کرونا و همچنین اجرای پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها و اصناف این تیم تشکیل شده و در صورت ایجاد تخلف و رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی در کوتاه‌ترین زمان با متخلفان برخورد می‌کنند.

وی تصریح کرد: به واحدهای صنفی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نکنند در مرحله اول تذکر داده می‌شود و در صورتی که به کار خود ادامه دهند این واحد صنفی متخلف شناخته می‌شود و نسبت به پلمب آن اقدام خواهد شد.

نیک ورز یادآور شد: در بازدیدهای به عمل آمده از صنوف و بانک‌ها بر طبق دستور قضائی تا کنون هشت مورد پلمب به دلیل تهدید علیه بهداشت عمومی ۳۶ مورد اخطار کتبی و ۳۷۰ مورد تذکر شفاهی صادر شده است.

نوشتن دیدگاه


تصویر امنیتی
تصویر امنیتی جدید

 

 

تمامی حقوق متعلق به پایگاه خبری پیام اردیبهشت میباشد.

طراحی و اجرا : گروه زند

Template Design:Dima Group